حسناحسنا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
عقد دل های ماعقد دل های ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج آسمانی ماازدواج آسمانی ما، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

❤ ღ حسنا ღ هدیه ی خالق بی همتا ❤

حسنا خانوم و ....

1393/9/26 14:12
نویسنده : مامان و بابا
750 بازدید
اشتراک گذاری

                      من  و دختر عمه م  مبینا جون

                            من و پسر عمه هام علی و محمد متین

 

                      وای مامان زود باش توروخدا الان خفه میشماااااا...

 

               من و پسر داییم امیررضا که من 18 روز ازش بزرگترم....

 

   اینم سبحان پسر داییم که 7 ماه از من بزرگتره هر وقت میاد با من عکس بگیره همین داستانو داریم..

                         من و پسر دایی هام سبحان و امیررضا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیسان
24 بهمن 93 11:50
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید